Image Map

Name:
Email Address:
Ce doriti sa comandati? header
PNG HQ
text PNG
blend
In caz ca ati comandat header, cu ce vedeta? In caz ca ati comandat PNG HQ, cu ce vedeta? In caz ca ati comandat text PNG, ce nume? In caz ca ati comandat blend, cu ce vedeta?
Aveti preferinte la culori?
In cat timp va vrei comanda? doua zile
trei zile
patru zile



 
Networks:


 


 

Hannah Montana Forever
Rol:Miley/Hannah
Sezoane:4
Pe:Disney Channel
Wizards Of Waverly Place
Rol:Alex Russo
Sezoane:4
Pe:Disney Channel
So Random
Rol:Sonny Monroue
Sezoane:2
Pe:Disney Channel
Shake It Up!
Rol:CeCe Jones si Rocky Blue
Sezoane:2
Pe:Disney Channel
Good Luck, Charlie
Rol: Tedy Duncan
Sezoane:2
Pe:Disney Channel

 
 
 

 
 

 
 

 



 

Name:BiiaDesigns.Blogspot.Com
Admin:Biia
Co-admins:Looking For!
Designer:Biia
Opened on:07.08.2011
Skin:#5 [Be Fashion]
Website counter free counters
 
 
" BiiaDesigns infiinteaza o campanie "
Posted by Biia Posted at Tuesday, July 24, 2012 & time 12:57 AM | 0 comments

Ei bine, o campanie e impropriu spus,  nu stiu ce am de la o vreme, insa imi e dor de copilarie, imi este dor de acele momente in care asteptam cu nerabdare sa inceapa Hannah Montana, imi este dor de acea "Alex Russo" care era inca un copil... Nu pot accepta faptul ca oamenii se maturizeaza iar o data cu ei trece si copilaria noastra. Asta e, mai sunt momente in care cad si eu in extremitati si melancolie... Asa ca m`am gandit sa inchid pentru o perioada scurta de timp Chat Box`ul si sa mai lucrez putin la blog`. Aceastra "campanie" consta in realizarea unor png`uri cu HM, WOWP si alte seriale vechi pe care le voi posta pe blog`, si voi face un fel de galerie proprie`. Am vazut ca se folosesc si se cauta foarte mult png`urile vechi, in special pentru reviste. Ca tot veni vorba, click aici pentru a vedea ItsDisneyMag. Asa ca ce mai asteptam, gata cu vorba si ma apuc de munca. Enjoy`. :)

 

0 Comments:

Post a Comment

Share this post please