Image Map

Name:
Email Address:
Ce doriti sa comandati? header
PNG HQ
text PNG
blend
In caz ca ati comandat header, cu ce vedeta? In caz ca ati comandat PNG HQ, cu ce vedeta? In caz ca ati comandat text PNG, ce nume? In caz ca ati comandat blend, cu ce vedeta?
Aveti preferinte la culori?
In cat timp va vrei comanda? doua zile
trei zile
patru zile



 
Networks:


 


 

Hannah Montana Forever
Rol:Miley/Hannah
Sezoane:4
Pe:Disney Channel
Wizards Of Waverly Place
Rol:Alex Russo
Sezoane:4
Pe:Disney Channel
So Random
Rol:Sonny Monroue
Sezoane:2
Pe:Disney Channel
Shake It Up!
Rol:CeCe Jones si Rocky Blue
Sezoane:2
Pe:Disney Channel
Good Luck, Charlie
Rol: Tedy Duncan
Sezoane:2
Pe:Disney Channel

 
 
 

 
 

 
 

 



 

Name:BiiaDesigns.Blogspot.Com
Admin:Biia
Co-admins:Looking For!
Designer:Biia
Opened on:07.08.2011
Skin:#5 [Be Fashion]
Website counter free counters
 
 
" Incepeti sa ma enervati! "
Posted by Biia Posted at Thursday, July 12, 2012 & time 7:22 AM | 0 comments

Sa o iau cu inceputul. Dragii mei`, de cate ori mai trebuie sa mai repet faptul ca NU mai fac texte PNG?! :-L Sunteti culmea, dragele mele "Mirelle", "DarkLovexo", "ultimatedrawmag", voi chiar nu sunteti capabile sa cititi in sute de postari ca nu mai fac texte? Damn, daca mai comanda cineva texte jur sa`i dau ban`. :| M`am saturat pur si simplu`. Bun ca stiti doar sa cereti, insa nu va informati inainte!
In al doilea` rand, dati credite la orice folositi! Si nu incercati sa indepartati tag`ul de pe ele`!
Acum ca am spus`o si pe asta, "BiBiii :)" , nu`ti pot face layout`ul din png`urile alea`. Au o calitate mult prea proasta ca sa iasa ceva frumos din ele`... Scuze, dar eu fac totul in HQ, iar aceste png`uri nu au calitate superioara. :|
"CeCe" si "mony", imediat ma apuc de header`ele voastre`. ;)
Multumesc pentru intelegere. Biia` :)

 

0 Comments:

Post a Comment

Share this post please