Image Map

Name:
Email Address:
Ce doriti sa comandati? header
PNG HQ
text PNG
blend
In caz ca ati comandat header, cu ce vedeta? In caz ca ati comandat PNG HQ, cu ce vedeta? In caz ca ati comandat text PNG, ce nume? In caz ca ati comandat blend, cu ce vedeta?
Aveti preferinte la culori?
In cat timp va vrei comanda? doua zile
trei zile
patru zile



 
Networks:


 


 

Hannah Montana Forever
Rol:Miley/Hannah
Sezoane:4
Pe:Disney Channel
Wizards Of Waverly Place
Rol:Alex Russo
Sezoane:4
Pe:Disney Channel
So Random
Rol:Sonny Monroue
Sezoane:2
Pe:Disney Channel
Shake It Up!
Rol:CeCe Jones si Rocky Blue
Sezoane:2
Pe:Disney Channel
Good Luck, Charlie
Rol: Tedy Duncan
Sezoane:2
Pe:Disney Channel

 
 
 

 
 

 
 

 



 

Name:BiiaDesigns.Blogspot.Com
Admin:Biia
Co-admins:Looking For!
Designer:Biia
Opened on:07.08.2011
Skin:#5 [Be Fashion]
Website counter free counters
 
 
" Revenim "
Posted by Biia Posted at Monday, September 24, 2012 & time 6:39 AM | 0 comments

Dupa multe promisiuni, iata ca am si revenit pe blog. Imi cer scuze pentru absenta, insa tocmai am intrat la liceu iar greul de abia acum incepe. Partea buna este ca am un program destul de accesibil pentru a putea face si comenzile voastre. Invat de dimineata, iar seara banuiesc ca am timp sa va multumesc pe toti... Redeschid si Chat-ul unde puteti sa va manifestati neplacerile in legatura cu comenzi, si de ce nu, sa socializam impreuna; iar comenzile va rog sa le puneti in rubrica speciala din stanga, unde scrie "Order Here!". Comenzile lasate la Chat Box nu le voi lua in considerare. De asemenea, sunt in cautare de membri care sa lucreze de la bine in sus in PhotoShop si inca mai caut o galerie stabila pentru blog. Insa de toate acestea ma voi ocupa eu. Eu va astept comenzile. :) Enjoy. <3

 

0 Comments:

Post a Comment

Share this post please